Andere activiteiten

Buiten de trainingen om worden er ook nog andere leuke activiteiten georganiseerd bij ZDF.

Clubkampioenschappen

Tijdens de jaarlijkse clubkampioenschappen strijden alle wedstrijdzwemmers van alle leeftijden tegen elkaar. Dit is altijd een sportieve, maar vooral een gezellige middag. Voor de recreanten wedstrijdzwemmers is het ook de uitgelezen kans om aan familie te laten zien wat ze hebben geleerd!

Openwaterzwemmen

In de zomervakantie is er voor de wedstrijdzwemmers van de startvergunning de mogelijkheid om elke maandag te trainen bij de Galderse Meren. Als het weer het toe laat, zwemmen we een rondje rond het meer (ongeveer 2 km). Zo blijven we ook in de zomer lekker fit!

Borrel- en spelavonden

Voor de trimzwemmers wordt er jaarlijks een spelavond georganiseerd. Ook komen de trimzwemmers rond de feestdagen vaak samen voor een gezellige borrel.

Pub Quiz

In februari 2022 hebben we de eerste ZDF Pub Quiz georganiseerd voor al onze leden en hun familie en vrienden. Iedereen was ontzettend enthousiast! Daarom willen we hier een jaarlijks terugkerende activiteit van maken.